Onsdags löpning

Jag var på en löp tur igår kväll ute. Visst är det bäst att få springa ute i frisk luft ,Det är nog det bästa ändå fast man ibland känner att det är motvind och så mycket tyngre att springa . Igår kväll då jag ko till bygg varuhandeln så kände jag stickningar i vänstra sidan och var tvungen att stanna för att lugna ner det lite

Jag stannade av klockan ochså och lade den på paus så länge jag stod stilla och intog mer luft och kände att stickningarna släppte.

Jag fick en helt bra tid fast jag inte egentligen hade avsikt att försökte nå någon bättre tid . Ändå försöker man ju bli lite bättre och lite snabbare hela tiden . Det är ju roligt ändå att kunna vara lite snabb …

Gårdagens löpning blev 5.11 km och 27.01 min så helt acceptabelt

2 reaktioner på ”Onsdags löpning

Lämna en kommentar